Materiell lycka!

Som jag skrev igår så var Andreas och jag en sväng på A6. Jag fick med mig några godbitar hem som kommer att utnyttjas flitigt i sommar.

Dessa godingar kommer från Scorett, trots att de är ganska höga så är det verkligen supersköna! Har trippat runt i dom här hemma på förmiddagen. Har nog aldrig gått i så bekväma klackar. Mina nya favoriter!!


Fick även med dom här fina hem. Dom kommer från din sko och kommer vara perfekta både i sommar och höst.



Klännigen kommer från H&M. Jag hade en likadan förra året fast men annat mönster, men tyvärr lyckades jag krympa den i tvätten..


Även denna från H&M, perfekt till jeansshortsen.


Det blev även ett hårsmycke i guld samt lite nödvändligheter.


Nu är jag redo för kusinens konfirmation i helgen samt mitt kusinbarns dop nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0