Yesterday night

Jag hade en så himla bra kväll igår! Först var det tjejfest hemma hos Jessica med hennes kompisar från Tranås, sen blev det utgång. Alla tjejer gick till Karlssons men jag kom inte in, jag är ett år yngre än dom.. Så jag gick till Andreas och hans kompisar som hängde på centrum bar. Alla har jämt snackat så dåligt om det stället och jag har aldrig varit där förut, men jag har faktiskt en annan uppfattning. Jag hade jättekul, men det beror väl säkert på vem man går dit med :) det var i alla fall superkul att partaja med Andreas kompisar, måste göras om! :D

Som ni kan se på några bilder så blev det ganska onyktert framåt kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: fredrika

tack, jo jag äter ju hjärtmedicin nu så får se om det kan börja hjälpa snart..



men duuu, så grymt snyggt hår du hade fixat och klänningen med! klassiskt och fint var det :)

2012-03-04 @ 16:35:21
URL: http://fredlurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0