Livet rullar på

Livet i Norrköping rullar på och för min del är det ganska lugnt just nu. Jag chillar mest, spelar lite golf, jobbade idag, var på tårtkalas tidigare i veckan och igår kväll var jag hos Vickan med brudarna ett tag :) livet rullar på som sagt! Andreas jobbar en hel del och den här helgen har vi verkligen gått omlott om varandra. När han kommer hem så åker jag, typ..
Ikväll har jag mamma och pappa haft hemmakväll. Småsyrrorna är ute på stan och röjer och jag är verkligen INTE avundsjuk. Det var såå himla skönt att bara koppla av framför en film efter en ganska hektisk dag.

Nehe, om man skulle ta och sova några timmar då kanske :) night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0