Härliga dagar

Dagarna går så fort, förstår inte var tiden tar vägen! Jag kom på att det var länge sedan jag bloggade. Det har hunnit meds både student och midsommarfirande sedan sist! Jag har en hel del härliga bildesegern midsommar som jag kanske delar med mig av vid ett senare tillfälle. 
 
Just nu sitter jag på jobbet, har rast. I förmiddags var Andreas och jag och hälsade på Emilia och Niklas och deras underbara lilla Elliot :) huuur söt som helst!! Vi kommer träffa dem imorgon igen på begravningen. Jag var och köpte lite nya kläder till morgondagen. Det är så svårt det sär med klädsel på begravning tycker jag.. 
 
Fär övrigt trivs jag himla bra i mitt korta hår, känns så skönt att vara av med det långa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0