ÄNTLIGEN!!!

Äntligen fungerar bloggappen igen!! Jag sitter så sällan vid datorn nu när vi är lediga från skolan så det blir inte av att jag bloggar om det inte fungerar att blogga från mobilen. Men nu så ska jag försöka bättra mig igen :) Tiden går så fort och det händer så mycket. Jag kom nyss hem från jobbet och ikväll kommer Emilia, Niklas och lilla Elliot över på en grillkväll. Precis lagom för min del, för imorgon så börjar jag jobba 6.45. Det blir en ganska tidig kväll alltså. Jag är helt veckovild, vet inte ens om det är vardag eller helg! Ska lägga in lite härliga sommarbilder snart också tänkte jag! Andreas och Elliot efter begravningen förra fredagen.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1836817/images/2012/pic_4ff84ac7e087c328e3004986.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0