What a great night

Hade en riktigt bra kväll igår som började med mat och vin hemma hos Antonia och Christofer. Senare blev det bowling på Hugos, jag kom näst sist men det spelar ingen roll. Det var riktigt länge sen jag spelade bowling så det var verkligen superkul! Efter det blev det ett besök på Cromwell, inte favoritstället men killarna ville dit och spela blackjack, så vad gör man inte för dom? ;)

Idag har Andreas och jag skjutsat upp hans pappa och sambo till Arlanda, dom ska till Thailand i 6 veckor, jag är avundsjuk! Vi stannade till i Stockholm och åt lunch. Jag passade även på att shoppa lite på Monki-rean. Hittade några fynd. Kan lägga upp några bilder när jag har kommit tillbaka till Jönköping igen :)

Ikväll är det myskväll framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0