Läppskrubb

Jag börjar inte skolan för än kl 15 idag, så jag ska strax ge mig iväg. Jag var och solade på förmiddagen, ibland känns det behövligt att liva upp pigmenten lite :)

Ett tips för er som vill vårda era läppar! Jag har supertorra läppar på vintern och det har inte blivit av att jag har köpt någon läppskrubb, så jag gjorde en själv! jag blandade honung, olivolja och socker, vips så har man en härlig billig skrubb till läpparna! Jag hade ingen flytande honung hemma så jag värmde lite "vanlig" honung i micron. Det blev en hel del över så har sparat mitt lilla hemmafix i en burk. Jättesmidigt att bara smörja på ibland :D

Åh, vad bråttom jag fick nu.. Måste sticka! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0