"Alla vill leva längre, men ingen vill bli gammal"

Ojoj vad jag har uppdaterat dåligt!!

Nyår var helt underbart, alla verkade ha en riktigt trevlig kväll och kvällen blev riktigt lång. Först blev det fördrink och sedan tre rätters middag på det. Vin i stora mängder och dans lite senare på kvällen! Framåt två-tiden fick vi för oss att sticka på efterfest hem till några kompisar, de flesta hängde på dit och Andreas och jag åkte väl hem runt fem på morgonkvisten. När vi kom hem fick vi för oss att passa på att städa upp efter partyt så vi kom inte i säng förän tidigast halv sex skulle jag tro.

Nyårsdagen blev lugn, vi sov till tolv och på eftermiddagen blev det en långpromenad med mamma, pappa och Hugo. Det var riktigt skönt att röra lite på sig faktiskt.

Igår bjöd Andreas och jag min familj på resturang som lite tack för mat och boende, vi bor ju trots allt inte hemma längre ;) Idag har vi mest slappat och Andreas, jag och mamma funderar på att gå på bio ikväll men vi kan inte bestämma vilken film vi vill se. Så vi får se om vi kommer fram till nått eller om det blir en film hemma i soffan :)

Här kommer lite härliga nyårsbilder, ett ord räcker: galet!

Tantvarning innan gästerna kom!


PARTY!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0