Vill spendera pengar!!

Jag är såå shoppingsugen, men studentbudgeten är ju inte den fetaste direkt.. Åh, vill bara jobba, tjäna pengar och spendera! Men men, det kommer senre.

Andreas och jag gick och solade förut, jag känner mig mycket fräshare när jag har lite färg. Mina pigment är väl inte dom bästa, dom föredrar att inte bli bruna även om jag tvingar dom. Men lite färg får jag i alla fall :)
Annars har jag inte gjort mycket idag. Har mest suttit i soffan och segat. Bakade chokladmuffins förut som står i frysen just nu. Dom blir så grymt goda när dom blir riktigt kalla, för dom blir mycket segare och godare då!

I helgen blir det Norrköping för min del. Jag fyller ju år på måndag så ska fira lite med släkten på lördag. Andreas måste dock stanna i Jönköping och plugga, han har tenta på måndag. Jag är INTE avundsjuk! Jag har även ringt Wijkagården och sagt att jag kan jobba i helgen om dom skulle behöva personal. Håller tummarna för att nån blir sjuk (kanske elakt sagt, men det betyder ju att jag kan jobba och dra in lite kosing :D). Har inte bestämt om jag åker på fredag eller lördag än, beror på om dom ringer från jobbet!

Nu ska jag nog hämta en fryst muffin och mumsa lite :)


Jag brukar hacka lite blockchoklad och lägga på muffinsen direkt efter att man tagit ur dom ur ugnen. Efter några sekunder har chokladen smält, då kan man ta en sked eller nått och bara "gno" ut chokladen lite. Supergott! Idag blev det både mörk och ljus choklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0