Härliga dagar

Ojojoj, inget inlägg på hela helgen.

Jag har haft en riktigt lugn och skön helg men min nära och kära. I fredags åkte Andeas, Becka och jag till Norrköping. Det blev en lugn kväll med familjen, god mat och vin. I lördags träffade jag Antonia på stan för en frukost tillsammans, riktigt mysigt! Andarnas hämtade upp mig senare och vi åkte till hans mamma där vi hjälptes åt att fälla ett träd(!) haha. Vi hann även med en promenad vid Ågelsjön med korvgrillning. Även lördagskvällen blev en lugn hemmakväll. Söndagen bestod av biltätt både invändigt och utvändigt. När vi väl var tillbaka i Jönköping hade jag en lite spakväll för mig själv här hemma :) Det var hur skönt som helst att bara ha en lugn helg!

Idag har jag passar på att sy in några kjolar, pluggat och tränat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0