ARG

Åh, jag är så irriterad! Vi har haft inbrott i vårt källarförråd. Nån idiot har brutit upp låset och vänt upp och ner på ALLA våra kartonger och väskor som står där inne! Idioten var dessutom så inkompetent att han/hon inte ens kostade på sig att sno massa saker. Herre gud, ska man ändå lägga tiden på att förstöra kan man väl lika gärna passa på att sno med sig lite grejer.. Fast det är ju tur för våran del att det mesta är kvar. Dock är min gamla iPhone och dator borta, så något fick dom ju med sig. Jag blir så sjukt trött på att sånt här ska behöva hända! Jag vet inte om det är värt att dra igång en polisanmälan för att få ut lite pengar på försäkringen. Antar att det nästan blir mer jobb än pengar för mödan. Just nu vill jag bara flytta här ifrån och slippa skit-Råslätt!


Jag får väl glädja mig med att jag i alla fall fick hem mina ursnygga skor från Nelly igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0