Khao Lak

Redan tredje kvällen här i Khao Lak. Första kvällen blev riktigt lyckad. Vi mötte upp Liza och Kristofer för att först ta en drink, sedan middag och därefter avsluta kvällen med en sista drink på en bar. Efter att Andraes och jag kommit hem gick vi och la oss, men efter en timme vaknar jag av att Andreas kräks. Första tanken är vad det beror på, för vi hade inte druckit mycket alkohol så det berodde inte på det.. Hela natten bestod av spring fram och tillbaka till toan för Andreas del, även in på morgonen och framåt lunch kräktes han fortfarande regelbundet. Antar att det måste ha varit maten vi åt men det är ändå konstigt att jag inte blev magsjuk eftersom vi smakade varandras mat.

Hela gårdagen spenderades på hotellrummet för oss två, förutom emellanåt då jag kilade över till 7eleven och köpte yoghurt, bananer juice och annat för att försöka få Andreas att äta något eftersom hans energi var noll. Även den här dagen har varit väldigt lugn. Mest hotellrummet även idag. 

Han är betydligt bättre nu så imorgon kan vi förhoppningsvis hitta på något annat än att ligga i sängen! Vi ska eventuellt möta upp Liza och Kristofer och åka moppe till White sand beach som ligger ca en mil här ifrån. Hoppas att sjukstugan är slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0