2011

Da var det nytt ar! Igar blev en lyckad dag. Forst lekar pa stranden och sedan middag, dock var inte restaurangen den basta men men.. Senare pa kvallen blev det fyrverkerier fran stranden, riktigt mysigt. Det blev ganska tidigt for mig och Andreas, vi var tillbaka pa hotellet redan runt 1.30 tror jag.

Imorgon blir sista dagen har pa Koh Tao. Vi beger oss av mot Krabi, Ao Nang. Vi har bokat biljett till nattbat imorgon kvall sa vi lamnar Koh Tao 21.00 imorgon kvall. Eventuellt kommer vi mota upp mina kusiner dar.

Har lite bilder fran igar som jag tankte lagga upp pa bloggen men datorn vill inte riktigt som jag just nu sa det far bli lite senare. Nu ska vi snart ga mot stranden for en Barbeque-night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0