Da var vaskan packad for sista gangen!

Nu har vi packat vara vaskor for sista gangen pa den har resan! Om 2h blir vi upphamtade av minibussen som ska kora oss till flygplatsen. Vi kommer vara dar kring midnatt vilket innebar att vi far vanta pa flygplatsen i 12h innan avgang. Vi valde att gora sa for att kunna utnyttja sista dagen har pa Koh Chang. Vi har haft underbara dagar har, igar var det mulet hela dagen men idag har det varit sol. Det kanns lite overkligt att vi faktiskt aker hemat nu, det ska bade bli skont och trakigt.. Jag sitter pa ett internetcafe nu sa jag kan inte ladda upp nagra bilder tyvarr, men ska se till att ladda upp bilder nar vi ar hemma. Nasta gang jag skriver sitter jag troligen hemma i kalla Sverige igen, nu ska jag bara njuta av de sista timmarna har! Ses hemma :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Helluu fiiaaaa:) har varit kul att hänga med dig på bloggen o allt ni gjort faktiskt, verkar som ni haft det udnerbart:).



vill bara medela att ni kommer hem til lsnööö, började snöa idag!



ha det super nu:)

2011-02-10 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0