What goes around comes around

Julstämningen är på topp just nu. Adventsljusstakarna lyser i fönsterna och jag har tänt massor av levande ljus, dessutom tog Andreas nyss bilen och for iväg för att köpa julklapp till mig! Åh vad jag längtar till julafton!

Men tillbaka till verkligheten ett tag igen.. Idag har jag försökt plugga till tentan i affärsinformatik som är nästa fredag, men det gick sådär. Allt utom att plugga har känts oerhört relevant idag.. Börjar känna mig riktigt stressad nu!

Imorgon är det tjejkväll här hemma med tacos i stora lass och sedan troligen en utgång på det :) ska bli roligt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg ljusstake! :) Var kommer den ifrån?/märke?

2011-12-10 @ 10:42:10
Postat av: Svar:

Den kommer faktiskt från IKEA, tro det eller ej! :) Och inte alls så dyr heller, 299:- har har för mig. Ett riktigt kap!

2011-12-10 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0