Ledighet

Vi befinner oss nu i Norrköping och kommer att stanna här över jul och nyår. Senaste dagarna har jag mest slappat, klätt granen, gått promenader, druckit glögg, träffat kompisar, umgåtts med familjen, ätit ute och sett på film!

Jag har försökt att blogga från mobilen, men vi har inte riktigt kommit överens och det har inte blivit av att jag har satt mig vid datorn. Alla julklappar är inhandlade och det är riktigt skönt!

Just nu håller jag på att ladda ner Sunes jul som jag tänkte se på lite senare :) Man blir lite rastlös av att bara gå hemma, idéerna börjar ta slut om vad man ska hitta på! Får försöka tänka i nya banor. Jag var lite sugen på att åka skridskor, men äger dock inte några skridskor nu för tiden så i sånna fall måste jag skaffa mig ett par..
Nästa vecka blir det dessutom Stockholm i mellandagarna med familjen och pojkvänner, SHOPPING!! Hur underbart? Blir även en övernattning, MYS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0