Den första snön har anlänt till Jönköping

Jag kan inte förstå att jag inte har bloggat sedan jag var i Thailand!! Helt sjukt.. Jag fick värsta bloggsuget tidigare idag, så jag tror att jag ska försöka att komma igång med bloggandet igen! Nu när jag och Andreas dessutom bor i Jönköping så pratar man ju inte med sina gamla kompisar varje dag precis, så varför inte blogga lite? Det har ju hänt en hel del sedan sist jag skrev, vilket inte är så konstigt eftersom det är 10 månader sedan sist! - Jag fyllde 20 år när vi kom hem från Thailand - Vi åkte på påskkryssning med Andreas familj - Jag jobbade mitt sista pass på McDonalds i slutet av juni - Antonia, Christofer, Andreas och jag åkte bil upp till Kebnekaise för att vandra - Jag kom in på marknadsekonomprogrammet i Jönköping och Andreas kom in på Maskiningenjörsprogrammet - Andreas och jag flyttade hit - Pappa hade en grymt lyckad 50-årsfest - Familjen, jag och Andreas åkte på en weekend till Rom för att fira pappa - Jag har klarat mina två första tentor (har tenta nästa vecka, håller tummarna!!) Det är väl vad som hänt sedan februari i stora drag. Nu ska jag bara försöka hålla igång skrivandet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0