Då var julen över, tagga nyår!

Dagarna går så fort! Julen är redan över och om några dagar är det nyår, jag längtar!
Det har varit full rulle de senaste dagarna. På julafton var vi först hos Andeas mormor och åt jullunch och delade julklappar med hans mammas släkt, sedan for vi vidare hem till mina föräldrar där hela släkten var samlad. Vi åt och drack, delade julklappar, spelade tärningsspel och hade frågesport. En riktigt bra julafton!
På juldagen for vi ut mot Södra Finnö till Andreas farfar där vi åt ytterligare ett julbord och delade julklappar innan vi åkte vidare hem till kusinerna Johansson får att prata lite skit och bara ha trevligt :) på vägen hem svängde vi förbi Martin och Elin och kikade på deras fina lägenhet innan vi åkte hem till mina föräldrar igen. Väl där bjöds det på helstekt kalkon som hade tillagats under eftermiddagen, mina kusiner var fortfarande kvar så vi blev ett helt gäng som delade på kalkonen. Senare blev det lite sällskapsspel och sedan sov vi tungt i sängen hela natten!

Igår blev det en långpromenad med Andreas, mamma och Becka, välbehövligt efter allt julfirande!

Nu måste jag gå upp och göra mig iordning för om en timma åker vi till Stockholm, så jag måste hinna packa lite. Jag hoppas på att hitta någon snygg klänning på rean som jag kan ha på nyår eftersom jag inte blev så nöjd med den jag beställde från asos, men jag har inte så stora förväntningar. Antar att det är supermånga människor som tänker precis som jag!

Nu måste jag kila! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0