"Att älska sig själv är början på en livslång kärlekshistoria."

Jag är fortfarande riktigt förkyld, önskar att man bara kunde ta en tablett och bli frisk, men riktigt så lätt är det ju inte! Förkylningar har alltid en förmåga att vilja stanna kvar i min kropp länge, blir aldrig av med dom..

Idag har jag, Josefine och Becka haft lite nagelvård här hemma. Becka och jag har fixat gelénaglar med ett kit från Depend, resultatet blev riktigt bra för att vara hemmagjort! Nu är vi fina över nyår :)

Andreas, jag och Becka åkte sen och handlade inför nyår eftersom vi ska ha nyårsfest här hemma. Först blev det Systembolaget, och herre gud vad mycket dricka det går åt till nästan 20 personer, haha! Sen blev det Maxi för att handla all mat, det var knappt så att vi fick in allt i bilen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0