Oj, en vecka sedan update

Tiden går bara såå fort! Jag vet inte var dagarna tar vägen, hela den här veckan har bara svischat förbi.. Nu är det söndag igen och MORS DAG! Varför tänkte jag inte på det lite tidigare för? Tur att mamma inte är hemma just nu.

Helgen:
I fredags var det gymnasieslaget, riktigt roligt. Det drog dock ut på tiden så i slutet kändes det mest segt. Finalen stod i alla fall mellan Haga och De Geer, och till slut vann De Geer. Eber kom ju då sist i år, host host. Haha, det blev lite krisstämmning där ett tag mnär Eber trodde att dom var i final men så visade det sig att dom inte var det.

Andreas och Becka kom och hämtade mig och Josefine när det var slut sen, det blev Max till lunch för ingen av oss orkade fixa käk.. Framåt kvällen dök Jenny upp, vi hade tänkt dra och sätta oss på Fräcka men i stället blev det Durkslaget tillsammans med mamma, pappa och familjen Ljung. Riktigt trevligt. Sedan hem till oss igen.

Lördagen var till en början ganska lugn. Andras och jag åkte ner till mammas salong. Han skulle klippa sig och ja testad lite balfrisyrer. Gud vad svårt det ska vara och bestämma sig!
Framåt kvällen var det dags att göra sig iordning och sedan åka på Nickes 20-årsfest. Vi blev upphämtade av Nathalie och sedan åkte vi till Moa. När hon var färdig åkte vi till Djurön där festen hölls. Tyvärr var det väl inte så jätteroligt så Moa, Nathalie och jag åkte in till stan. Det blev pizza och lite dricka hemma hos Nathalie sen drog vi mot Otten. Samma sak där, kvällen kunde ha varit bättre!
Det blev en rätt så tidig kväll och jag tror vi var hemma runt halv två-två. Nu kom jag nyss hem från Andreas och snart ska jag göra mig iordning för klockan två ska vi vara hos hans mormor.

Föresten så är det bara TRE dagar kvar till mösspåtagningen och FEM dagar kvar till balen. JAG KAN INTE DANSA VALS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0