Ledigt

Skönt med några dagar ledigt, det känns välbehövligt! Igår blev det Stavsjö, firande av Josefine. God middag, gott vin och trevligt sällskap, kan det blir bättre?

Ikväll har jag, Andreas, hans pappa och tjej och några till varit på resturang. Andreas har även lovat att vara taxi ikväll så just nu är vi hemma hos mig och väntar på ett samtal. Han ligger dock i min säng och sover så jag ska väl försöka få liv i honom snart!
Imorgon blir det första riktiga arbetsdagen, jobbar 12-18 sen bär det av till Nicoline. Trevligt trevligt!





Jag älskar min pojkvän, mina vänner och min familj
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-15 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0