Jag är så duktig!

Igår var det bolagsstämma, vi gick alltså igenom hur det hade gått under året och slutade med att avveckla det. Vi delade på de sista teerna som var kvar, tror det blev ungefär fem påsar var eller något. Vi var även snälla och gav vår rådgivare Tomas några påsar samt vår projekthandledare. Igår var försten sista gången vi träffade Tomas någonsin! Troligen i alla fall, man vet ju inte om man springer på varandra på stan eller nått.
Det kändes lite larvigt när vi skulle säga hej då, ingen visste vad man skulle säga.
Tomas bara: jaha, hej då. nu ses vi aldrig mer!
Haha, jag garvade mest. Man behöver ju inte göra det till värsta dramat direkt. Vi har nog ändå bara träffat honom 5-6 gånger under året.

Idag har jag varit hemma från skolan. Jag har hunnit med jättemycket vad gller skolarbete, känns underbart. örjar känna att det inte är så jättemycket kvar nu, det gäller bara att fixa till det allra sista. Det blev även en solning med Josefine och Lollo vid lunch vilket var välbehövligt. Börjar få lite panik över bleka ben, snart är det studentvecka och barbent! Man kanske borde ta till lite "bus".

Imorgon blir det Stockholm med Historia C-gruppen. Först en sväng i Gamla stan, sedan något muséum tror jag och sen får vi även lite egen tid. MYS! Jobbigt bara att bussen går 7.30..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0