Heldag i Stockholm

Idag har jag varit i Stockholm i stort sett hela dagen. På förmiddagen gick vi guidad tur i Gamla stan, riktigt trevligt faktiskt. Runt 12.00 fick vi lite egen tid för att äta lunch. Nicoline, Josefine och jag gick och satte oss på en jättemysig uteservering. Solen sken och det var riktigt varmt och behagligt. Det blev lasagne och ett glas vitt, hur mysigt som helst! Helena och Nicolina dök även upp efter en stund och gjorde oss sällskap.

Efter lunchen gick vi på ett medeltida museum. Guiden var jätteduktigt och det var riktigt intressant att höra om hur människorna levde då. Det är alltid roligt att lyssna när det är någon duktig som pratar! När vi var färdiga på museet blev det e tur med tjejerna på stan. Hittade två par söta skor som jag köpte, jag som skulle spara pengar till studentveckan! Jag kommer vara såå pank den veckan..













Hoppas även på att få Nickis och Jossans bilder snart! ;)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

En annan ser ju helt plågad ut><

2010-05-19 @ 23:21:17
Postat av: helena

jävligt snygg bild på mig förövrigt :) nooot!

2010-05-20 @ 16:11:24
URL: http://kiihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0