Fyra dagar med dig.

Då var det söndag igen och känslan av hopp är som alltid på söndagar långt borta.. Min kärlek har återvänt efter fyra dagar här hemma tillbaka till lumpen igen och kommer inte hem på två veckor. Dock är det sista gången han är borta såhär länge vilket känns underbart!

Igår blev det första dagen på jobbet på "riktigt", det var alltså dags att kommaigång med försäjningen. Det gick väl inte så jättebra tyvärr, sålde ingenting haha. Men men, första dagen som sagt. Kvällen bar iväg till underbara Nicoline där det var förfest, efter det blev det Hugo med Andreas och Maja. Härligt! Det var sjukt länge sedan jag var ute på krogen känns det som så det är väl dags att börja värma upp inför studentveckan nu.

Idag blev det 6 timmar på jobbet vilket resulterade i lite sälj! Skönt att ha kommit in i det lite grann nu. Hoppas på att det flyter på lika bra även nästa gång.

För övrigt är det sjukligt mycket att göra i skolan nu så jag antar att min enda fria tid måste läggas på skolan, känns superkul! Imorgon ska vi ha bolagsstämma med vårt UF-företag och det är även dags att avveckla det imorgon. Just nu känns det mest sköt att det är över, det är så himla mycket annat att tänka på ändå. Man känner av att det inte är lång tid kvar till studenten nu. Det är TVÅ veckor kvar tills betygen ska vara satta så det är baa att kämpa på med det sista nu för sedan är det försent..

Nu är det nog dags att gå till sängs för imorgon blir en tuff dag. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0