För lång tid..

Då sitter man här igen. Söndag kväll med en hel tung vecka framför sig.. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men min helg har knappast spenderats vid datorn!

Fredagen blev väl knappast som planerat, men jag gnäller inte. Det blev grillning med massa folk ute hos Jenny, därefter vidare in till stan för att gå vidare på fest hemma hos Antonia. Bussen in var ganska livad och jag tror vissa störde sig lite på vår sköna sång.
En kille frågade mig när jag skulle gå av;

Han: Är du med dom? (pekar på alla som sitter längst bak och sjunger för full hals)
Jag: Ja!
Han: Hur mycket skäms du på en skala 1-10?
Jag: 1
Han: Då skäms jag 10 för din skull..

Haha, förlåt alla på bussen om vi var jobbiga! Men det är ju bara Valborg en gång om året.. och tack alla som gjorde min kväll!

Visst är det roligt att festa och ha kul, men dagen efter spolar man gärna förbi. Jag tänker inte ens nämna hur jag mådde i lördags morse.. Senare på dagen blv det i alla fall en sväng ut till Arkösund med mamma, pappa och Andreas. Vi stannade även hos mormor en stund och Andreas och jag tog en långpromenad med Hugo i solen.

Lördag kväll, fest igen. Filip och Tove invigde nya lägenheten. Den här kvällen fick dock bli nykter för mig, och att byta ut vinglaset mot CocaCola var helt okej. Det fick bli bilen dit när man passade på att vara nykter.Kvällen avslutades på Max.

Idag har varit en typisk söndag. Blev en tur till Ljunga och grillning här hemma på kvällen. Nu är Andreas tillbaka i Eksjö och kommer inte hem förän om nästan två veckor, dessutom skulle dom vara ute i skogen den här tiden vilket innebär mobilförbud. JAG HATAR LUMPEN! Men det blir ju trevligt att inte ens kunna prata med sin pojkvän för äns slutet av nästa vecka. Jag kommer bli galen.. Men vad gör man?

Nu ska jag nog städa det sista i mitt rum om jag orkar. Sen blir det att lägga sig i sängen och tycka synd om sig själv. Ne, usch vad jag gnäller! Jag ska vara glad för det jag har, jag är lycklig!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0