But with that moon in the sky who wants to be alone

Då hade man klarat av första dagen på veckan, jag tycker alltid måndagar är så sega för då är det ju så långt kvar till helg. På fredag drar jag troligen till Ullared med Josefine, nice!

Imorgon ska jag på min första arbetsintervju och jag är nervös. Håller tummarna! Vore ju ganska skönt med ett jobb i sommar..

Föresten kom mina grejer från H&M idag, jag är besviken. Skorna var alldeles förstora och en av klänningarna var skitful på. Blir nog att skicka tillbaka lite grejer, behåller nog dock den blåa klänningen, den kan nog bli söt i sommar.

Nu ska jag nog snart ta och bege mig iväg till Nette, blir att sova där. Skönt med snack och skvaller från helgen ;)

vintras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0