Våffeldagen och födelsedagsfirande

25/3 den årliga våffeldagen och inte en enda våffla har jag ätit, det fick bli tårta istället.

Efter skolan mötte jag upp Liza för en fika på stan, det blev mycket prat om framtiden. Vid fem åkte vi och hämtade upp Andreas vid tågstationen för att sedan åka hem till mig. Det blev lite mat och en snabb uppfräschning innan Andreas och jag satte oss i bilen och åkte ut mot Östra Husby för att överraska Nette på hennes födelsedag! Med en bukett rosor blev vi välkomnade av hennes pappa som kollade på oss förvånat och meddelade att hon stod i duschen.. Efter en stund blev det tårta och kaffe, mums!

Efter att ha socialat i några timmar var det dags att åka hem, och otur som jag har börjar såklart bilen låta konstigt. Jag fattar såklart ingentingmen Andreas försöker berätta vad som troligen är fel. Det blev ett stopp hemma hos honom i Ljunga där han fixade felet. Jag stod som en idiot brevid och fattade noll! När allt var fixat åkte vi tillslut in till stan, stannade i Hageby för att avsluta kvällen på Mc Donalds. ONYTTIGASTE DAGEN?

Nu börjar det dra ihop sig mot lite sömn, först blir det nog film. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0