Söndag på Busfabriken

Då var det söndagkväll igen och måndagsångesten är stark. Gårdagskvällen blev mycket lyckad men idag har jag fått lida för att jag drack det där sista glaset vin! Men man ska inte klaga, det finns de som har det värre.

Idag har Andreas och jag varit barnvakt åt lilla treåriga Felix. Det bar av till Busfabriken och jag kan inte påstå att jag kände mig i toppform för det innan vi väl kom iväg. Det började lite försiktigt men efter en liten stund var Felix på topp. Jag tror nästan att han var på alla ställen samtidigt, jösses vilken energi han har! Vi busade regält alla tre och det var faktiskt riktigt roligt, och trött blev man också!
Det kändes som att vissa tittade ganska mycket och jag undrar hur många som trodde att det var vårat barn, haha.

Jag kom att tänka på att det är påsk nästa helg, vilket innebär att vi bara går fyra dagar i skolan den här veckan, skönt! Jag är skoltrött som bara den. På torsdag blir det eventuellt utgång, jag har ju lovat Josefine :) Så hoppas att det är många som ska ut då.

Jag borde sova, men jag inte inte trött. Varför ska man hålla på och ställa om klockan fram och tillbaka? Det är ju bara förvirrande.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0