Nytt till garderoben

Kom hem från stan för en liten stund sen, blev en runda med Josefine! Egentligen skulle jag bara köpa en present till Lollo eftersom hon fyller år på onsdag, men det slutade med att jag kom hem med ett par byxor och en tröja till mig själv. Det är ju så svårt att motstå när man hittar något snyggt! Fast jag känner mig rätt så bra ändå för jag fick faktiskt med mig ett paket till henne med.

Nu sitter jag i soffan med en kopp te och lite glass vilket inte är helt fel. Inser dock att det är dags att ta tag i allt himla plugg nu.. Lite senare blir det att möta upp Becka på stan för en solning, känner att det är väldigt behövligt faktiskt!





Tröja med axeldekorer från H&M, 199 :-
Byxor från H&M, 199 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0