En dag kvar till helg

Idag har vi firat Lollo, ätit god mat, druckit gott och ätit god efterrätt!

Mina goda drinkar! ;)


På eftermiddagen stack mamma, jag o becka ner till mammas salong för att fixa håret. Efter en liten stund dök Lollo och Gustav upp. Becka färgade om sitt hår rött, jag fräschade upp min färg lite och Lollo klippte Gustav med lite hjälp av mamma. En riktig fixarstund blev det! Jag hade tänk att ljusa upp håret lite till sommaren men det blev inte så stor skillnad så vi får fixa lite mer en annan dag.

     
 Jag innan            Jag slingar      Becka blir röd      Lollo klipper 

Jag har även börjat tänka lite på vad jag ska göra efter studenten, tror jag har en idé! Pratade med mamma och hon var possitiv. Skulle ju va härligt att resa men då behövs ju lite pengar först, så det är väl det jag har funderat lite kring vad jag ska syssla med för att tjäna ihop lite money :) man vill ju ändå göra något kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0