Den lugnaste fredagen på länge

Då var det fredag kväll igen då och det känns helt underbart! Jag har hela tiden känslan av att det är lördag idag, så varje gång jag påminns om att det bara är fredag blir jag hur glad som helst. Det är två hela lediga dagar kvar innan det är dags för att gå till skolan igen.

Min dag har bestått av några timmar skola, mycket slappande men även tjejkväll med firande av Fredrika ute i Kuddby! Jag är nöjd. Vi blev bjudna på tacos och det blev en hel del prat om killar och sånt som hör därtill :)
Kvällen avrundas med film och ostbågar, det är ju inte helt fel det heller!


Hittade en gammal bild på datorn från tiden på Vikbolandsskolan, tror vi gick i sjuan. Hetingar, eller? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0