Årets första cykeltur

Idag blev det bara en kort sväng till skolan för att ha möte med vår projekthandledare och biträdande rektorn. Vi har haft lite problem med vår projektgrupp och även med vår handledare så vi hade ett möte för att försöka reda ut lite. Tyvärr kom bara halva gruppen så det var inte till så mycket hjälp.

Annars har jag hunnit med att storstäda mitt rum vilket känns skönt, har även tagit en långpromenad i vårsolen med Lollo och Gustav samt en cykeltur på kvällen med Becka. Årets första faktiskt! Det var riktigt sköt att få trampa runt lite, blev en sväng ner till stan och det kändes i lårmusklerna!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon ska jag gå upp extra tidigt och fira Lollo som fyller 17 :) Hoppas på någon riktigt god mat på kvällen! Bye

Stockholm för två helger sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0