24 03 2010

Onsdag, vilket betydet två dagar kvar till helg. Jag får alltid en så härlig känsla när onsdagen är över, då har man liksom klarat av mer än halva skolveckan och det är ju aldrig fel. Dagarna rullar faktiskt på läskigt snabbt och snart står vi där och vinkar med våra vita mössor och skriker oss hesa, den här tiden som är kvar kommer bara susa förbi!

På tal om att tiden går fort.. Vi satt och pratade om resor med familjen förut. Snart är det ju höst och vem vill inte resa iväg från mörkret då? Vi funderar på Oman igen, för det är så himla bra där, men jag är ändå sugen på att åka någon annan stans. Föresten så vet jag ju inte ens om jag kommer kunna följa med, det beror ju på vad jag gör i höst. Jag börjar få lite smått panik nu! Det skulle ju vara skönt att att skippa plugget något år och bara tjäna pengar och resa, men det känns ju lite surt om man inte får något jobb så jag slänger nog in en ansökan till högskolan i alla fall. 

Nej, nu måste jag nog ta och gå ut med min älskade hund, han börjar bli sjukt rastlös. Han kom nyss ner från mitt rum med mitt lypsyl i munnen. Dessutom har han lyckats äta upp allt inuti, jag tror jag blir galen på den där idioten alltså. ALLTID rackartyg..

Lite bilder från förra året i Oman:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0