Med oss i centrum

Då var vi igång, STUDENTVECKAN 2010!!! Vädret har aldrig varit bättre alltså! Igår var nog bästa dagen på länge. Mösspåtagning klockan 10.00 på Hagagymnasiet, helt underbart. Sen blev det Folkparken med sol, volleyboll och dricka. Hem till Nicoline, förfesta för att sedan dra och käka med hela klassen på Carl Johan! Sen kväll och mycket dricka!

Idag blev det rätt lungt, skolan en stund och sedan en lunch på stan med Josefine<3 Jobb mellan 17-21 och sedan ut till Andreas somkom hem idag. Jag kände att gårdagen höll på och ta kål på mig så en lugn dag har suttit riktigt fint! Nu ligger jag i sängen hemma hos Andreas och väntar på att bastun ska bli varm. Imorgon är det BAL!!

Tänkte lägga upp några härliga studentbilder, men jag kom på att jag inte har sladden med mig så det får bli senare. Nu blir det mys och sedan god natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0