we are who we are

Tack för en underbar kväll tjejer, jag hade hur trevligt som helst. Skulle kunnat sitta uppe hela natten!

Eftersom Andreas har tagit med min systemkamera till Thailand blir det inte så mycket bilder för tillfället, tyvärr. Antonia tog lite foton under kvällen, även om det var sparsamt, men ska se om man kanske får tillgång till dom snart!

Kvällen har bestått av glögg, massa god julmat, tärningsspel med massa paket och a lot of candy på det! Underbart. Sånna här kvällar borde man ha oftare för det blir riktigt uppskattat!!

Imorgon borde jag ta tag i mig själv och storstäda här hemma, men fy va tråkigt det känns just nu.. Dessutom borde jag gå ner på stan och prata med en tjej eftersom jag eventuellt har ett jobb på gång till sommaren! Men jag är inte den snabbaste på att ta tag i saker och ting.

Imorrn kväll är det för övrigt personalfest med mat och bowling på Hugo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0