Soon baby, soon.

Idag har jag sovit till klockan 12.30, helt onödigt men sjukt skönt! haha. Bakade julgodis med Becka på eftermiddagen, blev riktigt lyckat faktiskt. Blev både knäck och julkola! Senare åkte jag ner på stan för att möta upp söta Helena. Blev en fika samt en snabbtitt i affärerna. Både hon och jag fick med oss snygga stickade tröjor hem, det var 50% på allt stickat på BikBok idag nämligen. Jag som borde hålla i pengarna, men pappa erbjöd sig att köpa den i julklapp till mig om jag bara slog in den :)

SNART är det julafton och SNART åker jag till Thailand!!! Nu är det verkligen inte långt kvar :D Två jobbpass att klara av innan, men vad är det mot 6½ vecka i värmen? Can´t wait to meet my lovely boy again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0