Snart så..

Jag har precis suttit och ringt runt massa samtal angående förberedelser inför Thailand. Det är en del att tänka på när allt väl kommer till kritan. Det är bankkort som ska fungera utomlands, avgifter man vill undvika, försäkringar som ska förlängas, visum som ska fixas och pengar som ska växlas.. men det är det värt! JAG VILL ÅKA NUUU!!!

I förmiddags blev det en långpromenad i Aborreberg med mamma och massa andra människor, och ännu fler hundar. Hugo är i extas när han får springa runt och leka med hur många kompisar som helst!

Pratade även precis med Andreas, dom skulle just gå och äta. Han och Peder håller på med ännu en dykkurs, jag kan inte undgå att vara lite orolig! Imorgon skulle dom dyka ner på 30 METERS DJUP!! Håller tummarna att allt ska gå bra.. Det är faktiskt lite tomt här hemma utan honom!

Snart ska jag nog dra en snabbisrunda på stan, sen blir det hem och fixa lite inför kvällen personalfest. Mamma och syrrorna ska baka pepparkakor här hemma och jag är faktiskt lite avundssjuk, jag vill också vara med! Kanske inte blir någon personalfest för min del ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0