merry x-mas

Då var julafton över för det här året också och jag känner mig nöjd. Blev jobb 12-16 på självaste dopparedagen, men vad gör det? Fyra timmar med dubbelt betalt, jag står ut.. Sen blev det att åka till kusinerna där hela släkten redan befann sig. Massor med mat, godis, dricka, klappar, skratt och spel kan nog sammanfatta kvällen/natten ganska bra! Var väl hemma runt 2.30 igen.

Idag har jag jobbat mitt sista pass på ca sju veckor, hårt liv! Nu har jag snart packat klart allt för imorgon sticker jag!! Och nej, jag har inte med mig den största väskan full med kläder, för jag tänkter shoppa i Thailand! Kan inte riktigt fatta att jag verkligen åker imorrn.. 47 dagar hemifrån, det är trots allt ett tag.

Jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt där nerifrån samt lägga upp bilder så att alla som vill här hemma kan se vad vi pysslar med :) Nu ska jag nog åka och köpa en tidning eller något annat tidsfördriv, 10 timmar på ett plan utan sällskap kan kännas lite länge annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0