Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Jag visste att jag var dålig, MEN SÅ DÅLIG? Hahaha, ett HALVÅR sedan senaste inlägget!? Okej, inga kommentarer..

Jag får försöka att se det här som ett nytt kapitel på bloggandet. Jag tänkte att jag kanske borde försöka komma igång och skriva lite med tanke på att det bär av mot Thailand om två veckor! Ja, precis, TVÅ veckor. Jag är så glad!

Snart är det jul också, myspys. Dock är väl knappast alla klappar inhandlade, men det blir tyvärr rätt snålt på den fronten i år med tanke på att sex veckor och fyra dagar i Thailand lär ta ut sitt pris..
Jag saknar min pojke som redan befinner sig där nere, men som sagt, snart är jag också där :D

Mitt mål den kommande veckan; BLOGGA! Kommer jag hålla det? Tveksamt..

Nu: sovdags! Jobbet dödar emellanåt.


Midsomras, ganska härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0