Slut på det goda

Då var helgen över och imorgon sätter vardagen igång igen. Helgne har varit riktigt lyckad och jag ser redan fram emot nästa. Imorgon går jag bara två timmar i skolan med två extremt tråkiga lektioner, överväger om jag ska stanna hemma istället. Hmm, får se hur jag gör..

Min vecka har avslutats på det nu mera vanliga viset. Först middag, sen skjutsa Andreas till stationen och sist Wallander. Jag gillar inte söndagar, jag får en såndär obehaglig känsla och det känns som att helgen är över föralltid. Det är den ju visserligen men det jag menar är att det känns tufft att ha en hel vecka framför sig.

Andreas och jag pratade lite om sommaren idag, det lutar åt att det blir en sväng till Öland. Kan bli riktigt mysigt! Vi får väl se om det blir som vi tänkt oss. Nu blir det sängen, god natt.


Jag är kär, och jag gillar känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0