Såna här dagar borde vara oftare

Idag har varit en bra dag. Sovmorgon, lunch på stan, shopping och sist lite plugg.

Mötte upp Josefine runt lunch nere på stan, tog cykeln ner i det fina vädret. Även Malin och Nicoline var med men ingen av dem kunde tyvärr följa med och käka. Det blev uteserveringen på Fräcka Frökens, riktigt härligt. Malin höll platserna åt oss medans vi beställde innan hon var tvungen att gå!
Efter lunchen blev det en shoppingrunda. Hittade en söt kjol på H&M samt ett par svarta jeans som jag tänkte klippa av till shorts. Efter ett tag tyckte Josefine att vi borde gå till Myrorna, jag har aldrig hittat något jag gillar där förut så jag var lite skeptisk, men det blev som hon ville så vi gick dit. Vi gick runt ett tag och jag hittade både det ena och det andra. Så i slutändan var det jag som kom ut med en full påse med kläder! haha
Bilder på kläderna kommer lite senare.

På Fräcka, myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0