Så lagom till lovet

Självklart har jag gått och blivit förkyld nu såhär lagom till att det är lov, underbart! Det ser ut att bli en lugn dag idag. Becka och jag har legat framför tv:n hela förmiddagen och kollat på Pippi Långstrump på rymmen som gick på 4:an. Det var inte igår man såg den filmen! Älska Astrid Lindgren.

Igår var det tänkt att vi skulle gå ut, men planerna sprack lite. Det blev förfest hos mig men när vi väl skulle gå iväg var klockan för mycket, och vem betalar för att få komma in på Otten liksom? haha
Så istället blev jag kvar hemma med Liza och Josefine ett tag, blev även ganska tidigt i säng. Jag känner dock att det var rätt så bra för min del, för idag mår jag inte bra alls. Har laddat med nässpray och näsdukar.

Bild från Trysil v.3 med tjejerna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0