Inte måndag, inte måndag, inte måndag...

Då var det redan torsdag då. Shit vad lovet har gått snabbt, för snabbt. Jag kan ju inte påstå att jag suktar efter måndag direkt.

Eftersom vi har typ världens största uppgift i samhällskunskapen så är det så att man måste fixa en intervju med någon expert på det område vi skriver om. Jag har nu mailat både FN, Utrikespolitiska institutet och SVT, men fasiken va svårt det ska vara att få tag på någon som är villig att svara på lite frågor.. Nog pratat om det!

Nu ska jag snart göra mig iordning för att dra ner en sväng på stan och möta Josefine. Vi pratade  om att ta en fika, det låter ju rätt mysigt. Hoppas solen inte försvinner nu bara så kanske man till och med kan sitta ute!
Just det, jag tänkte ta cykeln ner, problemet är nog bara det att jag ska försöka få med mig Hugo också  för jag ska lämna honom på mammas jobb. Det känns som ett omöjligt uppdrag att försöka cykla med honom i ett koppel brevid. Det kan nog bli en upplevelse, vi får väl se om jag lyckas komma helskinnad ner till stan, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0