Fortfarande inte frisk

Gud vad jag hatar att vara sjuk, man blir ju helt isolerad! Jag var nästan säker på att jag skulle vakna upp och känna mig bättre idag, men tydligen inte. Det är jättefint väder ute och jag blir galen av att sitta inne, ska nog ta en promenad lite senare.

Igår var det påskafton och det firades med släkten här hemma. Blev även lite firande av Lollo eftersom hon fyllde år i veckan. Vi slog två flugor i en smäll så att säga! Det blev en hel del lekar, mycket mat och lite annat.

Nu tänkte jag göra allt för att bli frisk, borde även stta igång och plugga för jag har sjukt mycket att göra under lovet. Föresten så är det ju högskoleprovet på lördag också, känner mig verkligen jättesugen på att göra det! eller inte.. Tror inte det blir att plugga så mycket till det utan det får gå som det går.

Kartongen med studentmössan i står här brevid mig och påminner mig om att det verkligen inte är långt kvar nu, det är bara kämpa på dom sista veckorna!



Irländsk julafton:
  



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0