En riktig familjehelg

Då var hela påskhelgen över och jag är mätt på att vara social med familjen. Jag tror inte att jag har umgåtts såhär mycket med min familj på flera år, förutom när vi har rest och sådant då.. men inte annars!

Idag har jag hunnit med att skriva en del på mitt samhäll c-arbete, skönt! Nu under kvällen blev det mys med mat från Spicy Hot, sällskapsspel och tänd brasa. Riktigt trevligt faktiskt. Men nu börjar jag få nog av att vara social med min familj faktiskt. Imorgon ska jag troligen träffa Jenny, det blir nog bra! Vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Nu blir det antingen film med Lollo om hon kan bestämma sig för någon bra, annars går jag nog och lägger mig. Det låter faktiskt rätt skönt det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0