En hemmadag

Efter att ha bestämmt mig för att relogion och filosofi är riktigt tråkigt så valde jag att stanna hemma idag. Sitter och pluggar med annat som måste göras stället. Rätt skönt dessutom att inte gå upp för än klockan 10! Josefine smsade förut och påminnde mig om att vi hade bestämmt att vi skulle bokföra för vårt UF-företag idag, så vi bestämmde att hon kommer hit istället. Blir en lunch tillsammans först sen är det bara att ta tag i bokföringen. Undra om vi ens har alla kvitton, tvesamt..


FÖRLÅT JOSSAN, men du ser så gnällig och rolig ut här ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahah herregud fia hur fan kan JAG se så ful ut?!

2010-04-19 @ 20:59:51
Postat av: Sophia

du är inte ful, du ser bara lite besvärad ut ;)

2010-04-19 @ 21:44:11
URL: http://sophiaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0