Dålig uppdatering..

Fredagen var kanon. På förmiddagen var vi ute och red, kom på att det är SEX år sedan jag slutade rida! Tiden går fort, kanske för fort.. Efter den goda lunchen blev det spabehandlingar, hur skönt som helst. Jag gjorde någon alginpackning som tydligen skulle vara bra för kroppen, det var riktigt härligt i alla fall.

I stort sett hela lördagen spenderades på Liu här i Norrköping för att skriva högskoleprovet. Visst, det var segt att vara där mellan 8-16.15 men nu är det över och det är riktigt skönt att ha det gjort. Kvällen blev lungn för jag var hur trött som helst. Mamma hade lagat i ordning oxfilé och Becka hade gjort efterrätt. Efter det blev det filmen Into the wild, hem riktig slapparkväll. Jag kommer på mig själv hur tråkig jag har blivit, jag nöjer mig liksom med att ligga hemma en lördagkväll! Men jag går lite i perioder tror jag. Ibland vill jag festa dyngen runt, och ibland är jag bara så otroligt trött på det. Just nu är det nog det sistnämnda.

Idag är det söndag vilket innebär sista dagen på lovet, LITE ÅNGESTFYLLT. Men min söndag har varit riktigt bra, bättre än de flesta tror jag. Den har spenderats med Andreas och hans pappa. Vi blev upphämtade hemma hos mig på förmiddagen, och lite spontant åkte vi ut till Strömsfors där hans pappa bjöd på fika ute i det underbara vårvädret. Efter det åkte vi in till stan igen och tro det eller ej, men det blev faktiskt en glass på Halvars. VÅR! Efter det åkte vi mest runt lite och kollade på massa fina hus, och efter ett tag blev det att ge sig av hem till Andreas. 
 
Jag tror att vårvädret gör en liten igen, haha. För vi sprang runt som små ungar, hoppade studsmatta och bara larvade oss. Andreas fick även något ryck och slet fram en moppe ur förådet. Jag tror han saknade att vara 15, för herre gud vad han tjatade att vi skulle åka en sväng. Så det blev en tur på moppen också. Och JA, jag skämdes! haha men strunt samma. Vi hade kul.

Nu har andreas åkt tillbaka till lumpen igen och jag har hunnit med att göra en uppgift i filosofi som ska lämnas in imorgon. Skönt, nu slipper jag få massa rester i det ämnet i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0