Blått blir till grått

Det blev en lunch på Skafferiet med Josefine, riktigt mysigt. Vi hade täkt sätta oss på någon uteservering men det var fullt överallt. Nu sitter jag hemma och pluggar och förstår verkligen inte hur jag ska hinna klart med allt. Jag var ju nere och lämnade Hugo hos mamma förut och då sa hon att hon och min moster hade bokat en heldag på spa imorgon för oss tjejer! Riktigt härligt, synd bara att behöva känna att man egentligen inte har tid..

Lollo ringde även nyss och bad att jag skulle hämta henne och Becka hos kusinerna i Ljunga, så det är väl bara sätta sig i bilen och åka. Alltså jag är så himla snäll ibland! haha
Sen är det väl bara på't igen, usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0